Selasa, 4 November 2008

pagi yg hangit....



pg2 lg, aku dah membakau opis..mujur tak deknye air semburan kbakaran tu kuar..ni gara2 aku tingin beno mkn roti boom..alih2, aku telh boomkan roti tu dgn jayanyer pulak..huargh..tak dapat nak bf ngn roti boom tu...cian aku... nampok dak?..


ha..kc dokat lg..lihatlah kehangitannyer...

bukan aku buta teknologi...dok reti guna mkrwve..tp, instruction kat peket roti tu tulis "panaskan dalm mikrowave slama 10 MINIT..."then, aku buat ler..brand apo roti ni..brand KRAFT..ader kan..huh..asap kuar, usah cakap,,mujur ofsmate aku kat pntry time tu,,time tu bru 3mnt ++ tau...ngeri gak..abis jugak bdn kami bau perfume hangit nih...apo nak jd ni mok cik..dah mau jd bini org udah ni..

4 ulasan:

-reha- berkata...

hoi....mujur la tak terbakar opis kau!!

cmne nk kawen ni????

nusk berkata...

ish ish mokcik nih...

nasaoji berkata...

tu le pasai..aku pun cuak..smpai skang duk bau hangit lg tau...

+NADS+ berkata...

waduss...
gitulah hakikatnyer microwave...
kekadang ok...kekadang hampeh...