Selasa, 18 November 2008

bapak ku dari umah...

ini ler bapak aku..tgk..ceria tak dia?..aku suker gila pic ni,..time ni musim buah, aku blk LENGGONG..deme d saner gak..nyah ngn a. wan pun ader...aku kat bwh umh, duk snap pic sini saner..aku nak snap pic bapak aku nih, trus dia amik rambutan tu, wat gaya gtu...sweet bangt!!!aku rindu ler kat dia..tak per..dis week aku blk lg....




time ni, puasa ari tu, nak cari kasut dia...sbelah tu, soulmate bapak aku ler..a.k.a mak aku..muncung jer dia, naper ek?..ntah...aku time ti, demam..tp, gagah jugek p JJ, nak cr ksut dia...tp pelik, smpai skang, dia duk pakai kasut buruk lg..ksut buruk tu, bukan kasut dia pun, dia p solat, ader org laen sarung kasut dia, alamatnya, dia sarung la ksut yg ader..kosik lak tu, tp, d pakainyer sampai skng..even ader ksut baru..iisshh... aduhai....rindu ler..!!!!

dua pics kat atas ni, dia kene cucuk dek doc..time ni ler dia msuk hostel (hospital)..ala, time nyah aku kawen last year tuh..sodis ooo, dia tak dok time kami kat umh duk ramai2..nak makan luar pun, pk bnyk kali, kenang dia tak dek..sb, ktorg adik bradik, kalu blk, rajin mkn luo..sb aper?..nth ler..bak kate en. N, mak syg masak sedap, tp, nape kome suka makan luo..hehehe..sbnyer, tak mo kc mak msk ler..sb kami tak rajin tulunn...hehehe....

oowwhh pak(aku pnggl bapak aku pak yer...)..ayer syg giler kat pak ler!!!!memang ler kan...

3 ulasan:

+NADS+ berkata...

owh...sayang ayah yer...
kiter pun sayang ayah kiter...
dah tawen nanti jgan lupa kat ayah yer...hehehe...

nusk berkata...

Kasihnya ibu
Membawa ke syurga
Kasihnya saudara masa berada
Berkorban nyawa
Tanda kasihnya
Berkorban raga rela binasa
Berkorban nyawa
Tanda kasihnya
Berkorban raga rela binasa

Kasihnya ayah
Sanggupkah berpisah
Dan kasih anakanda
Berkorban nyawa
Biarlah jiwa akan tersiksa
Ikhlas dan rela asalkan bahagia
Biarlah jiwa akan tersiksa
Ikhlas dan rela asalkan bahagia

green apple berkata...

wohoooooooo..orang lenggong ke? aku seriau ok sebut2 lenggong ni.