Selasa, 18 November 2008

itu mamat...


ri ni, kem aku ader perhimpunan bulanan..aku tak pernah p pun spnjng aku kojer..eh, ader skali, tu pun tak msuk..kat luar jer..aku p sb nak dgr lgu kem....hahaha...peh tu, tak pernah2 p dah...


pg2 lg jer ri ni, wat aku hangin...bullshit!!!! mmg mengong ini makhluk..ader akal, tp tak guner!!!huhhh!!!!


smlm kan.., kan aku d kejutkan ngn no yg tak kenai kal aku, wish birthday aku, ghupenye, tu no ober c..yer la,,aku mmg pernah p ober c, aku pernh kal M'sia time d sner, tp aku tak tau no aper yg naik..aku kan perak....jdnyer (smbung citer), pg tadi, Norhani( adik en. N, perlu sbut nama penuh..hehehe..), cal aku, naik no yg kal smlm tuh, (Norhani kat Bali skang,,..ngn tok nek dia...)at first, aku kezut gak, ingt mamat tu lg, tup2, Norhani tu,,tny 2 3 tang kain pasang yg d kirim tuk hantaran..dia nak beli kain tuk wat kebaya...eeiii..ghentikan ler..alamat wat pekasam ler...aku bukan pakai baju kebaya tuh..bila la gamaknyer aku nak pakai???...balik citer no tu, mmg sah le mamat tu kat luar negara...kat ttuutt...cam ner aku leh tau, ..hahaha....senang ati....ader makhluk Dia ni citer...aku tak mintak diciter ek..kebetulan nak citer..jd, aku dgr je la...erm..papepun, tx pd mamat tu sb ingt lg birthday aku....aku tak dpt nak pas kad kawen aku, sb dia tak dok, n akan kembali pd trikh aku kenduri..mean, aku dah jd bini en. N time tuh..jdnyer, tak dapek la aku bgtau dia..hahahha...


aduhaii mamat tuh...tak tau nak habaq pa...sure dia meroyan..tup2 ja aku nak kawen..hahahaha..salah aku ker tak kc tau ek?..ermm...tak kot,,mamat tu tak pernah nak kc pluang aku citer paper kat dia...aper kes kau nak kesian kat dia,,,...dia dah tuer....dah beso...tau ler jg diri..pk yg baik n buruknyer..huhh..luperkan...!!!!


tp, sbenarnyer, dlm hati aku, ader cikit jer rindu kat mamat tuh!!hahahaha...ttrreeettt.....

TQ

1 ulasan:

nusk berkata...

yg len tu sume dah meyakinkan tapi....ader ckit rindu??? treeettt