Selasa, 11 November 2008

OLDTOWN WHITE COFFEE...

syukran..one of my impian tlh tercapai..


smlm yg busan..buatkan aku nth bpe kali pusing presint 2, putrajaya tuh tuk mkn masa...besstt ooo, mkn masa nih... bru aku ingt, smlm, b4 grk poi keje je aku isi puyut aku, tu, pun, mnum nesc kalsium..cheewahh..nak jg tulang kununnyer ler...

blablablabla..aku msg cik reha...dia tak tau nak p mna..aku trus msg cik nusk tu, hah, dia habaq on, p mana, pk kedian.....huhuhuhuhuhu.....dgn gagah braninyer, aku pun poi ler ke arah Ampang itu....buleh lak aku sosat..ala, sasar exit simpang jer..mujur jln tu pok cik deng yg buat, jdnyer, tau ler aku jln kuo blk pusingnyer...


p jmp cik nusk tu..dia bw p tmpt mmg aku nak p...ha, tmpt ni ler...








ni sumer gara2 aku duk slalu bc blog kak EJ...dia duk sokmo habaq p tmpt ni time mkn ngn kawan dia tuh...mner tak ngidam mak cik...oowwhh..aku mmg ler perak bnyk..tak pernah msuk..cian aku kan......aku mkn pun, mknn yg kak EJ tu sokmo mkn..mmg marveluuss wa ckp sma lo...lm seh duk lepak ctu ngn cik nusk tu..puppup, cik reha msg..alomak..sori ler..mok cik dah terbang dulu ler...






sudapp beno itu mknn d ats..ipoh chic hor fun..mmg aku ngak mkn itu ayam, tp, buleh d kuis lor....lg satu yg sodap tu, roti kaya&butter..tu pun pengaruh kwn kak EJ duk mkn..mmg sodapp...aku siap tambh lg satu set seh...ooowwhh makkk...mane mak cik tak gomuk...


inilah cik nusk ku..teman ku d kala aku busan...d kala aku gumbira jgk...hehe...tengchiu bersama2 dgn aku...



aku rs mcm pelancong lak smlm..hahaha..mmg pun..rs mcm jauh beno jer aku p mrayap....tp, ampang waterfront tu lebih cntk klu idok ader sampah sarap yg gelembung d ats ayor sungai tuh..ishh..ishh..aku tak snap pic ler..





to reha...nnt kt poi nah...thomchui...surii...

4 ulasan:

-reha- berkata...

wuuuuuuuuuu....sedeh taw!!

ko tinggal kan aku sorg2 kat umah mlm td...aku lyn tom tom bak kat tv...huuhhuhu

len kali rojer la aku awei2

hehehehheheh...aku suka g oldtown!

nusk berkata...

hehe pemandu pelancong yang blur membawa pelawat dari putrajaya.. lawak lah..oit ko nampak sampah sarap tuh???ceit spoil lah hometown ku huhuhu...reha takpe jgn majuk eh;)

+NADS+ berkata...

mmg sodap makan kat old town...
one of my fav kedai...
xselara makan jer, carik nasi lemak oldtown...
muehehe...

pearlEJ berkata...

sedapkann yang... hehehehe... :D