Khamis, 13 November 2008

happy..

hahaha..pg2 lg aku dah buat dose ngn org..ape itu?..aku tlh mnegur cleaner tmpt aku nih..busan tui..keje sndiri pun nak suk aku buat..ape barang dia koje as cleaner tuh..sumer nak d ckp..sumer nak d suruh..dah ler lombp jer...baik ko benti..ko mintak keje opis...!!1baik mak cik dia yg sbuln tu ganti dia dulu..best jer nengoknyer..aktif jer aku bergerak2..tak yah nak suh wat itu ini,,sumer wat sendiri tnpa d suruh2...sendiri pk ler la koje kamu!!!iisshh....anto blk indon kang..hapah tak dapat!!!!....happy ker gitu?......hahahhaa...ttrreetttt....

smlm aku amik bju kawen aku..huhhh...bgi aku lawo ler dr yg tak lawo..mmg b4 dis, aku agak runsing pk bju aku tuh..yer la...kain lace tak cukup., jdnyer buruk n togel ler kat kaki tuh..tp, smlm, alih2 tgk, agak lawo..sumpah..!!!hati aku senyum.....pale aku rs hilang berat2 yg mmbebankan...tp, $$$$$ tetap melayang2...ingt aku nih bnyk duit ke..nak kawen ngn jutawan ker..haru betui....

tu sb, blk umh tu, aku rs penat sgt...lega sgt pale..trus busshhh..dduummm..tito ler....dgn bju2 koje lg..buruk pange aku tu..ellleh, dulik aper...diri aku..hehhehe....tp, bgn, totap lwt..siap telajak lg..huargghh...nape aku culas nak bgn pg?????.....dah nak jd bini org nihhhh.....

ri ni aku nak p tgh teater muzikal impak maksima..ngn cik jiyah...reha ckp bessttt....ukey,,...wait n c ler....

3 ulasan:

nusk berkata...

ok cu petang ni! weh bawak le baju kawen tuh leh aku tengok skli...

-reha- berkata...

insaf2 la wei....dh nk jd bini org tak lame lgi....huhuhuhu

jgn lupe bg hadiah ayu tu pd jiyah taw!

nusk berkata...

memang best! macam nak tengok lagi KALO ADA ORG BANJE AAA...huhu bajet takde dah ;((((