Rabu, 5 November 2008

jom mati samer2...

hehehehe..n3 ku..gilor kan?...klu mati shahid tu, mau gak aku nih..even tak p berperang dgn syarat2 tertentu pun, skang ni, ader jgk cara2 lain tuk mati shahid...kan?..



aperkah mende pic yg aku taruk tu?...ha, tu ler MAKAM..eh, makam ker,,,..cina pnyer..pnggil aper ek?..tp, aku luper r aper..ni temapt MAHARAJA cina kat guangzhou..ntah dinasty yg ke bape nth..


alkisah, nak d buat criter,,,stelah pembangunan kat guangzhou berjalan dgn lancarnyer, deme pun nak la wat pmbangunan jgk kat satu tapak bukit ni..korek..korek..alih2, korek rangka..tup2, bru tau, tmpt tu adalah tmpt jirat itu maharaja..peh tu, deme pun ubah..buat muzium maharaja tu kat citu..betui2 tgh2 bando tau..


ha..ni ler yg aku ckp mati samer2 tu..bl maharaja tu mati, then, dayang+bodyguard+tukang masak+bini2+awek2..bw msuk sma2..kiranya, sorg je mati betui2, yg lain tu, kene paksa mati...hehehe..click kat pic tu, leh le bc susun aturnyer...

menurut SUS aku, dulu2, maharaja cina memang gtu,,..taat setia katanya..sanggup ker..erm..

sambung citer ni nnt2 nah..



1 ulasan:

-reha- berkata...

ni yg mase ko g china tu ek??

post ar gamba2 yg best lagi!!