Isnin, 3 November 2008

kawen...

salam tuk aku....


hari yg bz...hehehe..bz ker..biaser ler..awl2 bulan..wat la bende2 yg leh pulangkan duit..tp bkn tuk aku..tuk 2 makhluk dkt2 aku ni ler...dah sttle deme pny hal..bru lega....

bos dah kuaw...hr ni angin dia ok..(hr pun ok jer dia tuh..)..


pg2 sat td, aku dah mnta tlg bdk opis p bl setem..ai..kater mau kawen...mau le ngnto kad pd yg tak dok email2 tuh..yg ader email pun , aku ngnto gak..lg afdal.. ;)

cakap bab kawen..- ader yg suh p wat mende ape nth..ala..scrub ler..lulur ler...aper lg..mandi bunga...eh, tuk aper lak nak mndi bunge tuh?...aku wat tak?..hehehe...



wat sendiri..lg rajin kan aku nih..p bl kat bdyshop..tonyoh sesuke ati..sekuat ati..sebnyk hati nak..hah...dr kaki tak licin..jadik licin tuh..hahahaha..besh..besh..besh..kaki bukan kaki model..buruk beno...dak per..kaki ku...

lg..wat per ek...ha, satu hal lg..taaaraaa.....


rumah pinjam bakal aku yg huni d sini..skang ni, hny en. N ajer yg duk bermaharajadewa kat situ..even umh pinjam, ok ler..mujur dr tak dek umah kan...erm...

sabtu ri tu, aku p cr langsir,,nak langsir Ikea..sb tgk katelog..lawo2..p p, tak dok..huarghh..mak cik nangis tanpa d dgri olh semut pun...

peh tu, p lari ke JJ..hantam sjer aper yg ader..psang2, nampok beno aku ni tak reti nak deco2 umah ni kan..saper leh tulun deco umh pinjam aku?... dah siap psang, bru prasan..kaler sumer mendatar jer..nature jer kot...erm..tak po la mak cik...dah siap pun kan...

JADINYER..kawan2 ku yg berkaitan nnt, sila bersiap sedia ek..aku rojer jer.. kome dtg tulun aku masak2 ek..nak jamu kwn2 kt mkn d umh pinjam baru aku nih..hehehe..(pinggan + sudu + garpu + cawan sila sendiri bw..umh mak cik elek pocik lg mende2 nih..)

wish me all da best..

2 ulasan:

Call me -fa- berkata...

woi!!!

dh byk perabot dah ek!!lawo2..

jgn lupe rojer aku bile wat mkn2...aku bole tolong...tolong mkn la tapinye...ahhahhah

nusk berkata...

siott lawa nye umah!!! menci menci..