Rabu, 27 Oktober 2010

THE STORE GERIK kami punya.. ;)

acewah..melompat tokei THE STORE kalu tau ader orang canang mall tu bukan dia punya..

alkisah, aku balik ri tu, kan trus ke Lenggong, Perak..mak, pak ngan cik sufi kat sana..

skali skala bertukar angin duk kampung, amatlah serunutttt...

mak aku, kalu balik lenggong tu, tak le dia membeli belah or carik barang dapur kat kuala kangsar, tapi, deme ke grik, aku pun tak tau naper deme ke grik, mayb sebab kuala kangsar nyer mall susah nak parking kot..

jadinya, since kami pun ada, aku ajak deme ke gerik nun...dah bertahun kot aku tak kesana..

kebetulan, kan ri isnin tu, orang gomen dapat gaji kan..

kami masuk la THE STORE kat situ..kiranya, tu mall baru la, dulu dulu duk p GERIK SUPERMARKET ajo..

c, lengang kan? nun di hujung, mak, abg aku, en. N ngan cik sufi, kat depan aku, pak aku..

kiranya, aku ngan mak yang soheh bersuara petir nih, cakap pun, tak heran punya..ater, dah kami jer ader kat situ, plus pekerja pekerja situ..

kalu la kat ipoh ke, kat putrajaya ker, hari gaji tu la penuh orang, skalipun hari bekerja..

masuk masuk THE STORE tu, cik sufi pulak poo poo...hadoi...tak per, aku tak kisah anak nak poo poo nih, suker lagi ada..tak le aku riso kan..tak poo poo ni takut perut ragam jer..nak mencarik bilik baby pulak tak dak..eeiii...rasa nak marah jer..tapi, mujur mak cakap, dik, sini bukan ipoh..hehehe...trus buat buat senyum senyum..

buleh tak pekerja kat situ suh tukar kat dalam bilik persalinan jer?...ciiisss...tak munasabah!..

sudahnyer, kami p kat area baby, area pampers, baringkan cik sufi kat langgakan pampers, trus tukar kat situ jerrrr...seyesss...tak dak orang nyer pasai, jadinya, tak heran la kami...huhuhu...tak hengat lak aku nak nangkap gambonyer.. (",)

tapi, panas gerik ni, panas lain macam tau..hehehe...

Tiada ulasan: