Isnin, 11 Oktober 2010

kenduri - anak bos..

sejak naik raya, aku d opis adalah amat tak keruan..

kerna aper?...anak bos aku nak kawen...tak pasai pasai aku kene tempiasnyer...hahahaha...tak per la...kata pekerja paling rapat kannn...

jadinya, 9.10.10 ri tu, (nape tak 10.10.10?)..majlis sambut menantu anak bos aku ni ha..buat kat DEWAN BANQUET UPM..malam majlisnya..dewan adalah sangat gedabak (kot)..120 meja = 1 meja x 10 kusi.. huhhhhh....

dah kata majlis formal, harus ada ber reheasal sgala...protokol lagi...penat kot aku tengok..hurrrmmm....ni lah..dah jadi orang besau sektor gomen, nak tak nak, wat majlis kene la gini, kalu wat kat umah, maybe tak menampung kot.. baru orang gomen, hok politik?...uitt..maleh piki..

kuar rumah adalah jam 9.30...tanpa bekfas...alis alih, sampai sana, perut dah berkeroncong...jam 2 baru dapat makan...adooii..perut hamatla sangapp...mujur sedap!..yang pasti, sambal belacan tu...

persiapan pelamin... kusi makan beradap..naper aku tak amik penuh ek?....

ini adalah reheasal budak budak yang nak serve..ghupenye deme nih siap pegang lilin gituuu....oowwhh...bos aku amik d saji katerer...

pelamin versi tanpa lampu..tema adalah pepel....
pelamin versi dengan lampu..tapi silap...kat kanan nun, lupa kot nak pasang lampu...cantik...trend skang duk pakai pelamin ghupe ni, kannn...

dah kata ajk / penanggah, harusla makan dulu kan...ni makanan bufet, tempat ala ala kecemasan, kot kot la terlebih datang kan..deme akan makan bufet la... (",)

marvelessss....aku round sparuh dewan duk tanya makanan ok ka tak, suma kata ok..sedap...ater, dah katerer mehe, terkenal, kalu tak sedap, memang kene pelangkung ngan bos je la... ;)
nasik minyak, nasik putih, filet ikan masam manis, daging dendeng, ayam kuzi, dalca...air sirap limau ngan air ijau, ape ntahh..

majlis bermula jam 8.40, sebab vvip datang agak lewat sikit, tapi, tak lewat sangat..

tetamu berjawap adalah 85% hadir, cuma hok tetamu "gred a" sajo tak maghiii...isshh...kaco betuiii..dah le deme tu duk kat meja depan, free free je kosong..mujur tak ramai..

dah tetamu lain la, yang tak berjawap nak maghi pun, maghi gak..ni yang bos aku riso..yer la, tak kan nak halau balik kan,...sudahnya, penuh sendat kot..mujur cukup sgala meja kusi makan suma..

tapi, yang tak syok nya, hurmmm... biasalah...tak suma kot nak kata perfet..papepun, alhamdulillah, berjalan dengan jayanya.. tu yang paling best... (",)


Tiada ulasan: