Rabu, 13 Oktober 2010

pot luck..- tumpang sekaki

percaya tau tidak...aku tak memahami apa itu pot luck..apa itu pot luck?..

nak jadi crita, opis en. N rajin wat makan makan..kiranya, hok pompuan, duk la bangun pagi, masak itu ini, bawak mai opis, letak kat pantry, peh tu, makan makan le demenyer..

hok laki pulak, wife deme le kene jadi tukang masak nyer..

jumaat ri tu, kan last syawal kan..?opis en. N wat la makan makan..- pot luck -

satu je en. N nih, spanjang kenai ngan dia, dia tak pernah suh aku masak..bohong kot tak pernah..pernah la..masak magi..hehehe... seyesss...memang!

jadinya aku tanya la en. N, dia nak bawak aper?..dalam hati, niat nak le masak gak kan, sebab ada gak sore sore opismate dia tanya ko ni, masuk umah, tak wat makan makan, dapat anak tak wat makan makan..pot luck pun, tak pernah bawak makanan dari umah..

cciisss..mulut sapakah itu???...yerrr..suami saya bawak perut sajo..!

balik kat crita, en. N telah berkongsi la dengan salah sorang opismate dia, beli satay sajo..

time makan makan tu, en. N crita, deme ni hok laki duk la crita wofe memasing bangun awal nak masak..hok pompuan duk la crita masuk lewat, masak nyer pasal..

en. N cakap aper tau?...hahh...bini aku, lagi la, tak tahu pun opis aku nak wat makan makan..huhhh..ayat en. N amat kaver bini!.. mmuaahhhhh...

huhuhuuhuu....oleh sebab suma duk masak masak bawak makanan, padahal penghuni opis sikit ja, jadinya banyak bebeno makanan yang tak abih, menjadikan buley la dia tapau bawak balik umah..wife dia ni gak tumpang sekaki..-mee rebus-

ater kome, cam ne aku nak masak masak..bangun subuh pun, asyik subuh gajah..kalu bangun awai pun, sebab kene drive sendiri...tak tau le nanti cik sufi ada, cam ne gaya bangun mak pak dia nih..

lagi satu lak, opis aku hanya ada berempat orang jer! 4 je weeehh..aku, budak despatch, bos, pilot bos. bos aku, tolak la kan, dia sokmo meeting, pilot, sah sah tak dak..duk kat bilik pilot..hahhh..sape nak makan?..ha, cer kabo..huhuu...

ntah la...jadinya, nak merasa aku bangun pagi pagi masak, nanti muncul adik sufi 2 orang kot.. (",)



**duk opis ramai ramai nih..memang banyak molot molotnya kan... *_^

Tiada ulasan: