Selasa, 12 Oktober 2010

chakri xpress, alamanda.

smalam adalah hari paling paling lapau tahap gaban!..

tak tau sebab ape..pagi duk bekpes cam biasa..neslo ngan biskut..biasa tahan la sampai ke nak balik...

nak peod kot..nak kata ada baby, nehenehekarungge..lapau, lapau makanan telen lak tu..punya la duk msg msg ngan en. N, nak yang sedap, murah, tapi dalam ekon..hehehe...

alih alih..en. N cakap...alamanda sudah, dah tak moh kuar dari putrajaya kan..

jadinya, kami ke chakri xpress, alamanda.. (",)
dah lama tingin makan nasi goreng nenas dalam nenas..!..last makan adalah zaman blaja dulu, kat alor akar, kuantan..sampai la ni masih terasa kesedapannyer..tak tau la la ni ada lagi ke tak kedai tu...

en. N punya..nasik goreng pataya..en. N tanya, bunga kaler pepel tu, leh makan tak?...

air cinderela untuk en. N dan milky tea tuk aku..aku kan kureng minum tea, tapi, poyo poyo nak terai la..mujur sedap.!..deme buh madu peganti gula..

appetizer..

ayam pandan!..ni memang kegemaran guer juak...tapi, kedai kedai telen biasa, tak dak kan..nanti masuk kedai hok mehe je, tumpul le suami den!.. ;( sedap la tuk aku yang memang dah mencarik ayam masak dalam pandan nih...

tom yam jernih...en. N cakap, rasa cuka..hahhh?..tom yam taruk cuka?...memang pun, rasa cuka..abis la perut haku... ;( nak kata sedap, tak la sangat, tapi, ok la..kalu datang, tak mintak dah la kot... ;)

muka suka dapat masuk kedai telen!..


banyakkan kami makan?.yes...makan dengan tamak haloba..

oowwwhh..patut la aku lapau...sebab kes curik air tu kot..hehehe...

total suma adalah rm115..tapi, sebab casher adalah mamat sabahan yang kiut miut, aku renyeh renyeh sambil bagi ayat konsep ngorat, trus dapat diskaun 15%..hehehehe..

tipula!!...konsep ngorat tu ada, tapi, dapat diskaun sebab gomen staf..aku kasi id kad yang menunjukkan aku ni staf gomen kan..sebab tertera kat situ 15% diskaun 4 gov servant!...alhamdulillah...


Tiada ulasan: