Khamis, 21 Oktober 2010

sayu hati ibu... ;(

aku ni, kalu dah duk kat ofis, adalah amat la ralit sekali...

ralit aper tau?..ralit macam macam..nak nak kalu dah depan pc ni, macam macam leh bukak kan..hoho...

dak la..aku wat kija le memandang pc nih..sampai sakit sakit pala ni ooo.. ;(

ok..jadinya, dah kata ralit kan, tup tup tengok jam, eh, dah jam 11...baru la terkial kial masej tanya tang anak..aku rajin duk kal dia lewat petang..tu bil melambung tu...

hari ni, aku masej gak la tanya cik sufi tu buat apa..

tetiba rehat tadi, mak masej aku ibu sibuk sangat ker?..

aku trus kal mak opah..tak la sangat, naper?..

mak cakap pagi tadi mak long cakap ngan sufi, lepas tu, acik, lepas tu ayah, punya la tunggu ibu, ibu tak tepon tepon, ibu sibuk sangat kot..

alalala...sedissss... ;( yer ar, dis week ajer, kan tiap tiap hari aku bercakap ngan cik sufi tu..tengah hari, balik ofis ngan pas maghrib..

aku pun cakap ngan cik sufi alalalal...sufi mis ibu yer..sat g kita jumpa yer..kalu ayah penat, esok tau...ibu mis sufi la..bukan ibu lupa sufi..

kali ni respon sufi panjang hhaaa..wwwuuuu...haaaaa...seolah oleh bercerita macam macam..

adoi..sayunyer hati nih...

ibu mintak maaf ek sayang, ibu leka ler...ibu janji tak buat lagi..huhuhu..

en. N pernah cakap, bukan sekali dia cakap, banyak kali kot.. sayang tu, duk ofis tak ingat anak, balik umah, mereng.. siap crite kat mak aku lagi kalu kat umah aku cam ner kalu tingat anak.. ;)

hoho...bukan tak hengat la bro..ai kan pekerja cemerlang maaa.. ;)


1 ulasan:

mekchu berkata...

len kali jgn ralit sgt ngadap pc tu tau.. hehehe... cik sufi yg comel tuh..