Khamis, 21 Oktober 2010

habis tunggu..

minggu ni, minggu paling mereng bagi aku..-kot-..

sebab aper?..

soheh sebab rindu tahap gaban ngan cik sufi haku.. + en. N pulak tak dak minggu ni buatkan aku kene p mai ofis dengan memandu sendiri!..yerr...saya memang tak suka memandu dah sejak skang nih!...tak tau naper tak suka...dah lama sangat jadi mem kot... ;)

beberapa malam tido sendirian, duk mimpikan cik sufi..betui nih, tak tipu..!.beberapa hari tu jugak aku duk tepon mak tuk bercakap ngan sufi..bila check bil tepon, usah cakap ler..harus 2 kali bayar nanti...hehehe...skalipun cik sufi tak pandai bercakap cakap lagi, tapi amat memadai dengan respon dia hu ha eee hoo tu..asalkan bila aku tanya ibu mis sufi, sufi mis ibu tak respon sufi haaa...aaaaa...huhhh..amat gumbirakan hati!!

hari ni, suma penantian berakhir..aceeehh..ghupe lame beno nunggunyer..lamer ar beb!...

kalu diizinkan Dia en. N larat, sampai je en. N dari terengganu, komfem dah maghrib, terus chhalooo balik lenggong,..huyooo..jauh ooo lenggong itu...ipoh tak pa lagi...kalu larat la, kalu tak, esok pagi ajo..

ooohhh sufiyyah...ibu komfemkan sufi dalam pelukan ibu esok, malam ni tak janji, hanya boleh janji malam ni ibu dalam pelukan ayah sufi ajo..hehehe..


Tiada ulasan: