Isnin, 18 Oktober 2010

salah pilih... ;(

beli tudung lagi..hehehe..suma gara gara nak matching ngan baju yang di sponsored oleh bos..time ri tu..

biasala lah, aku dah masuk kedai tudung tu, kalu amik satu je, tak berbaloi, nanti en. N bising..amik banyak tu pun, jadi la kan..sikit sikit dulu...

sayang sekali, balik rumah, try punya try, hok ni, tak sesueeeiii la pulok dengan baju yang aku matching-kan dalam otak aku time kat kedai tudung tu..tolak kain yang aku pakai tu ek..ingat tudung tu nak matching-kan dengan baju tu la..alih alih, tak kena la pulok...

ater, nak wat cam ner..nak p balik kedai tu esoknya, nanti en. N bising, ayat dia "ha, tu la, trus amik jer, bukan nak bawak sama baju"..owwhh..itu ayat slalu, satu lagi ayat dia "abg tak tahu, sayang yang pilih"..huargghh...

ni kene beli baju hok sama kaler la nih..baju aku, tak dak langsung sama kaler ngan tudung tu...hhaadddoiii... ;(


Tiada ulasan: