Selasa, 26 Oktober 2010

kad pintar - ATM DEBIT MAYBANK

kad atm maybank aku dah bertukar kepada ini kadddd......first first dapat pegang...wahh,,manyak siyyookkk ooo..cantik..berkaler kali lagi tuu..

tak tahu la, aku yang memang tak cerdik or memang aku tak makan nasihat or aku ni tak tau ape ape.. ;( sebab aper?...

ada perasan itu "debit card history"?..saya jangak ok..b4 ni tak dak pun mende tu..ok...tup tup..eh...bila pulak aku debitkan rm150???...apa itu PRE-AUTH DEBIT????....ati den dah berdobauuu...

check pulak kat debit history tu..kat simpang pulai...oowwhh..semalam isi minyak, jadinya, trus tepon en. N tanya why why why why!!!!!!

ater, memang la, tu la, tak bagi tukar kad, nak tukar jugak..kira macam kat kredit la tu..isi minyak, trus deme pegang 150 tu..nanti deme refund balik..

hhaaa????.....

menccciikkknyyeerrrr...

soheh la aku ni memang tak cerdik bab bab kad kad pintar nih!!.. ;(

DEBIT ADVICE RM8.00??? penama pulak nihhh??...


rasa macam tak secure je kad bank aku skang ni...

en. N cakap lagi, nanti aku duk nyoping, deme tak suh tekan pin number lagi..kalu kad ilang, lagi parah...apeeehhhh????...ater, dah ghupe credit kad maaa...

addooiii...

tak kira, nak tukar smula...

lama pun lama ler.. ;( tak berkaler kaler pun, tak per la.... ;(


Tiada ulasan: