Rabu, 20 Oktober 2010

JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT...check taska berlesen..

aku nak check tang taska berlesen or tak yang taska tempat aku nak anta cik sufi ni..

disebabkan aku celik IT..hehehe...aku search la web JKM tu dulu..yer la, kot kot buleh check kat situ je kan, tak yah nak tepon tepon nih..

skali aku check kat web dia, da da da da...nama PUTRAJAYA ngan WILAYAH PERSEKUTUAN PUTRAJAYA tak dak..

aku try le kot kot jugak selit kat bawah KUALA LUMPUR or SELANGOR kan, kot kot la..tapi, samer, tak dak..

aku pun tepon la demenyer...

harusla operator JKM tu jawab dulu, sebab aku nak tanya macam mana ngan dengan siapa buleh check tang ni..

aku macam mana saya nak check taska berlesen yer..

operator puan buleh bukak dekat laman web kami

aku yer, saya dah bukak, saya dah tengok, tapi tak dak under putrajaya la..

operator tu puan boleh tengok bawah wilayah

aku wilayah pun tak dak, ada kuala lumpur , selangor

operator yer, putrajaya di bawah kuala lumpur, mereka kan sama

aku eh, mana sama, kuala lumpur, kuala lumpur la, putrajaya, putrajaya la, tapi deme memang d bawah wilayah

operator puan carik la kat wilayah

aku laaa...kan saya dah cakap, tak dak,...selangor pun tak dak...tak kan taska satu pun kat putrajaya ni suma tak berdaftar kat JKM..

operator ha, dah tak da, betul la tu, tak berdaftar..

aku ok

sbenarnye, nak cakap lagi, yer la, aku macam tak puas hati la kan..macam tak logik lak...tapi, macam malas bertaki jer..ingat en. N cakap, deme skolah bawah atap zink, kita skolah tak beratap.. ;)

iissshhh....kome, bia beno ni wehh...aku tak cayer laaaa...




Tiada ulasan: