Khamis, 27 Januari 2011

salah siapa?..tringin punya pasai..

beria sungguh..

ari isnin ri tu [crita crita saya banyak yang basi ek :( ], sungguh sungguh ajak en. N p carrefour carik sgala barang rumah..malas nak bersesakkan dikala esoknya hari gaji gomen kan, abiskan RM yang ado, sebelum RM baru masuk..hehe..

pelan asal, nak carik ni la..asyik tertangguh ajer..saya hamat tingin nak makan lasagna..tak tahu kenapa..

baca sikit sikit aje, then, trus amik..tapi, before tu, en. N cakap ada isi ke dalam tu..dengan yakin aku cakap, harus la ada..instant maaa...

hari selasa nak pulak, nak la mula makannyer, masuk la dalam oven, bukak bukak, ghupenye kulit kulit sajo..!!..patutla bunyik krung kreng dalam kotak tu!! sedis mak cik oooo...

baru la time time tu jugak aku baca..laaa...memang punah harapan wehh...

sudahnya, la la tu jugak le oder lasagna dominos... :(
frust mak cik!!!..en. N gelak kan ajer...

hadoiii...nak belajar buat la..ater, membazirla kepingan kepingan yang ado itu lak nanti..

susah tak ek?...

3 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

kezen shah pandai buat lasagna ni. sedap gile lak tu. nk blaja buat cam byk nau bhn2 nye odah...huhuuh..fening mak !

MRS. K berkata...

google la resepi lam tenet.. huhu

shoba berkata...

kelakar la u...
...percubaan pertama yang penuh yakin, takpa langkah kedua klik google lak...