Jumaat, 14 Januari 2011

aktiviti kami..

oooowwwyyeeehhhh...

since en. N dah ado iMac sendirik, aku ader lappy sendirik, jadinya..kami idok gusar untuk share share lagik!.. tapi, aku duk guna gak iMac dia, laju nyer pasai kan.. ;)

balik koje, buat apa yang patut, ngadap itu dulu...then, jam 11.00 wajib benti, iron baju...

settle, baru selip!..

disebabkan anpon aku sonang bukak fb la, twitter la, apesgalanetworksocial nih, jadiknya, atas katil before en. N masuk bilik pun, aku leh layan suma tu duluh!..

wahh..kemain hebat ekkk..sedangkan, mak aku kat sana duk bersilat kasik sufi tido..

usoh risooo...mak akan sms aku or aku akan tanya mak sufi tido dah ke belum!..hehe...

tivi kat umah skang ni pun, terpasang, then, masing masing mata duk ngadap lappy ngan iMac,tinger duk dengar tivi, buley?..

hebat kami nyer pancaindera!..hohoho...

nanti cik sufi ader, jangan harap la nak buat peel ginih ekk..tu aku tau!.. (",)


2 ulasan:

Joy berkata...

besh..kiranye leh online berjemaah gitu ;)

MRS. K berkata...

nanti beli seketul untuk anak ko nak tengok cd karton senang.. kekeke