Khamis, 13 Januari 2011

gimnastik lastik!

bila baca entri kak nih, tingat lak cik sufi saya!..

ala., deme tengah kocik kocik nih, buat aper sajer nampak cumei kannn..hoho..

balik ri tu la..oowwhh..skang cik sufi tido di tengah tengah antara kami..dulu cik sufi tido tepi aku ajer..suma gara gara lesak ya hamat tika tido..ha, aku kasik pak dia tido malam tak lena jugak, asyik anak gerak, skali dia dia terjaga..hoho..

cccc....anak kami..kemain kaki, hebat kamu!..kepala bapak kamu nak ooiii....

ha, tengok yang jauh lak...tika ni pak dia dah tido death ke mana hala..yang cik sufi baru nak tido,.. pas nyusu, aku nak bangun tutup lampu, tengok la gaya dia gitu, terus aku snap la..mamai mamai budak tu tengok flash kamera..
dah settle!..lena di buai mimpi..esok paginya, kejut mak pak dia bangun subuh!..
aku kalu tido, dari zaman munculnya cik sufi nih, memang aku pegang tangan dia...sampai la..tapi, skang nih, kekadang terlepas jugak genggaman tu, dek kelesakkan cik sufi itu sendirik!..huhu...


3 ulasan:

Deqna berkata...

hahaha...suka betul dorang kalau dapat tido posisi begitu kan... nak bedung dah besar dah..haha

Joy berkata...

lasaknye ciksufi tido..

nasaoji berkata...

deqna:- tu la pasai kak...mau jerit tak hengat kalu tetiba dibedung!..

joy:- ikut sapa la gamaknyer.. :)