Jumaat, 14 Januari 2011

cik sufi - check up 8 bulan..

setelah 2 bulan tak check up, akhirnya, date check up sampai juak..tu sebab senin ri tu aku amik coti..nak bawak ini budak kicik p timbang tara.. ukur bahan..

7 bulan tak check up yer, last ri tu, tika umur 6 bulan, skali cucuk...pas ni, dah tak check up dah, tunggu setahun lak, baru datang smula ke klinik..harap umur setahun tu, cik sufi dah duk ngan aku..eeiii...cepatnyer masa, kannn..

okeh..

ditimbang kati...nak timbang daging + tulang + organ bayi.. = 8.2kg anak aku ni ha.. ;)

next..ukur panjang..tak kata ukur tinggi, sebab tak diri kot..80cm!...

dah abisss...amat suka budak ni kalu ibu tala kamera!...ingat ibu nak amik la tu, berdepa tangan..ayah kamu la amik tu nak...

kami di klinik desa kg. simee!...
selesai....

8 bulan...9 bulan..10 bulan...

ehh..sufi, merangkak, berjalan cepat, leh kita main aci ligan dalam umah!..

(",)

3 ulasan:

nusk berkata...

ate comey beno cik sufi kamu ye

Mrs weck berkata...

kejap je masa itu berlalu kan? err sufi tinggal ngan siapa?

nasaoji berkata...

nusk:- hehe...alhamdulillah..tima kasihhhh...!..nntikan baby kamu lak.. :)

mrs weck:- tu la pasai..masih tinggai ngan opahnyer kat ipoh.. :)