Khamis, 20 Januari 2011

nabila sufiyyah @ 8 month - wajah2 mu..

acehhh..tajuk..tarak tahhann kejiwangan!..

aku suker tengok riak riak muka c kicik nih..

memang betul..bayi amat suci!...sesuci kain putih...

kekadang, aku pikir, rasa takut nak membesarkan, mendidik anak aku!..

dengan saingan keliling..macam macam lagi kan...memang yang mampu aku doakan, moga nabila sufiyyah ni akan menjadik insan yang lebih baik dari sgala hal!hurrmm..tetiba sedis lah taip nih.. :(

nak criter pasai anak, memang takkan abis 7 hari 7 malam kot..dari proses buat anak!..wahh..melampau tuhh..okeh..tak...! dari mula anak kuar, pas tu penjagaan pantang, pas tu awalan nak makan, pas tu awalan nak bertaktih..addduuussss....sufi, sufi jadik anak yang baik ya, macam macam ibu doakan tuk sufi...moga Dia makbulkan sgalanya tuk sufi!...

aku ada banyak gambo jenis macam nih kan?..maksud aku, hok ghupe dia nolak aku tika bergambau, tapi nampak macam dia gelak!..real, memang dia gelak!
ni lagi nampak macam kemanjaan anak dengan ibu!..ehh,,..sufi ni memang manjer ngan aku ooo...aku nak masuk contest ibu dan anak macam nih..tapi, macam malu jerrr... :(

heheheeee...ibu tak tahu nak naip aper anjer, yang pasti, hari ni, sufi dah dalam pelukan ibu!ape la keletah kamu yerrr... (",)








1 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

tomeyyy !!!!!!! tomey sgt2 !