Selasa, 25 Januari 2011

bedak sejuk..

ini anak bapak sedang kusyuk mendengar tok ayahnya bercerita!..hohoho...baguih..pak dia pulak duk teneng muka anak daranyer yang berselemuih bedak sejuk!..


lagi malam hari..pun berselemuih bedak sejuk.. (",)untuk apa bedak sejuk anak anak?...

untuk menggebuskan kolit lorrr...hahaha..

yer ke?..fakta ke auta ek?..

jangan tak tau, aku kicik kicik dulu, p skolah, mak aku pakaikan bedak sejuk okeh!..jalan la aku masuk skolah ngan muka bertepung itu!..tapi, time tu, idok lak aku malu..hehe..lagi suka kot..sebab sejuuuukkkkk ajerrr... (",)

cik sufi pakai sejuk sebab dia kan ala ala kulit ngado ngado..kalu panas ke, jenuh merah merah ruam kot..dari awal awal kuar, sampai la nih..ntah la..anak ekon sungguh!..mujur cik sufi jenis tak meragam kalu panas panas..menggaru tu hado!

ehh...mak kasik sms tadi, cik sufi dah merangkak!..aauuuuwww...

1 ulasan:

Qaseh berkata...

bedak sejuk bagus utk kulit tau...dulu masa kecik2 pun mak suka pakaikan bedak sejuk ni.