Selasa, 23 November 2010

sedapppnyerrrr...

haitttt...apa buat?....
eerrrmm....nyyuuummm...

eerrrmmmm.....

ibu ni kaco ler, nak menikmati nih...

nyummmmm......dap nyer.....

hahahaaa...

aksi cik sufi...tika aku nak pakaikan pampers dia..huhh..amat payah skang nak pakaikan pampers.tak tahu le nanti dah dapat lutut nanti, kene beli pampers hok sarung tu je lak kot..

pandai lak cik sufi ni, kalu pakai stokin, tak moh lak dia nak gigit gigit jari kaki tu..pantang tak pakai stokin, kaki naik ajer ke atas ..baguus..baguus...stokin deti tau anjer... ;)

5 ulasan:

lily lotus berkata...

itu tanda nak adik lagi..hihihi

♥ QaseH ♥ berkata...

org tua ckp law beby gigit jari kaki ni nk adik taw sis,,,hehehehe

♥ EeiNz ♥ berkata...

tomey. muka cam asben odah kan

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

wah sufi dah pandai mintak adik nyek..heheheh :P

nurulfive berkata...

jeng jeng jenggggg.........
halluuuu kak yong sufi~~~~kehkeh