Selasa, 2 November 2010

meditasi

aku adalah peminat muzik muzik berbunyik meditasi..

ada tahu apa itu meditasi.?..hoho..aku bukan lak pengajar yang bagus tuk terangkan makna sebenar apa itu meditasi KOT..

hurrrmm... ~ ketenangan minda ~ kot...

yang jelas, tika skolah dulu, aku rajin "bermeditasi" bersama gang gang cakra alam + silat di bilik kebal cikgu aku nih.. ;) heheh..yess..bagi yang betui betui ikut, memang agak memberi ketenangan..

KITARO MAhTSURI..
aku rakam kat JASKO BALAKONG sabtu lepas...very ke-kampungan penggunaan alat muzik!..ni yang buatkan huuuuuuhhh...tenang jerrr!

carik lam youtube!..Pan Flute & Quena Malaysia - White Buffalo by Wilson Lema


aku nak beli cd dia..

pas tu en. N cakap, p la, hege 12k..

aku tipu la..

en. N betul, skali suma cd cd, alat alat muzik kat situ..

aku ceeehhhh...


Tiada ulasan: