Khamis, 25 November 2010

gumbira ~ tak sihat lagi la pulak...

gambar adalah pecah pecah disebabkan menggunakan pixcel yang memang kicik!..hehehe.. mms dari mak aku...

aku balas amboi...gumbiranya anak..

mak yer la, dah duduk dengan opahnya..

aku trus tepon mak..trus cakap, ha, yer lah, pas ni, ibu amik, opah nangis yer, opah nangis sebab cucu dah p kat ibu, ibu nangis sebab anak kene p nurseri..

hahaha..

lawak la...ghupe sharing "anak" lak ekk..

pagi tadi mak sms adik, sufi berhingus ngan batuk smula..

aku terus tepon ye ke..teruk tak?..pakai smula ubat dia ri tu..ubat spray tu, spray je lam idung dia jugak..

mak a ah..mak dah buat...pusing pusing palanya..tekak dia berbunyi kuat...

aku kahak kot..

mak a ah..mungkin..

ai anak, malam sat gi ibu sampai, kamu nak jumpa doktor lim lagi kah?..mentang mentang itu doktor kacak..hehehe..

get well soon anjer..ri sabtu ni, ur majlis..tak moh le sakit sakit nah..ibu tak senang duduk kat sini..

Tiada ulasan: