Khamis, 4 November 2010

kayu KOKA

selamat pagi suma....alhamdulillah..masih buley bernafas lagi.. ;)

pagi pagi, nak tepek jari sendirik..ibuley ek.....nak tunjuk itu cincin..??...hehe...cincin bukan sebarang cincin, cincin datang dari hutan, hutan bukan sebarang hutan, hutan datang dari Tuhan..

hehehe..apamacam pantun guer, leh carik makan tak?..

hohoho...aku ni bukan reti berpantun...ater, BM pun dapat cukup cukup makan ajo..hehehe..saje je ri ni tingin nak pakai cincin tu..idok le dari utan kot...

seorang teman bagi, katanya dari kawannya baru balik dari blajo kat nun negeri padang pasir nunn...kayunya jugak tu adalah dari kayu KOKA..

ada tahu apa itu kayu KOKA?..ala, kayu yang membuat bahtera Nabi Nuh Alaihisalam tuuu..wallahualam...kalu deme tipu, aku tipu ler, kawan kawan ek..

pernah berjalan kat downtown ke uptown ntah, kat damansara dulu..ramai gak duk juai konon kayu koka nih..

salah satu gerai tulis kelebihan kayu koka ;-

MEMBUAT ORANG SAYANG / MEMBUAT ORANG LEMBUT HATI DENGAN PEMAKAI..

trus en. N cakap oowwhh..patut la sayang buat salah, bos tak marah, abg lak lembut hati je ngan sayang..

hadddoooooiiii...

1 ulasan:

blossom berkata...

salam,
nasaoji nak tanya..tinggal kat presint 18r12 ke? berjiran ke kita nih? heheheh