Khamis, 25 November 2010

ratu sinki.. (",)

alamak...puas ngejas..ghupe ni gak gambo ni...maner silap ni?...hehe..berkilat idungnya..air idung duk meleleh.. ;)cik sufi di sinki umah, putrajaya.. ;) aku nak mandikan dia, pak dia nak potongkan rambut dia..makk weehh..panjang rambut anak aku ni ha..tergaru garu ghupe ader kutu kat pala..ni kali kedua pak dia potong rambut tepi yang dah separuh tinga panjangnya..first time dulu umuq cik sufi 3 bulan..
ni lak time aku berkursus kat sepang ri tu..hangkut pak ngan anak skali..pak jaga anak lam bilik, mak duk berkursus kat bawah..hehehe..nak kasi mandi..taruk lam sinki sajor...tak dak bath tub le..kan siyok kan berendam ngan anak lam bath tub!....

alalalala...cik sufi amat suka ayor!!!..nak nak ayor suam..maybe dia ingat time duk lam womb aku dulu kot..hohoho... ;)
mandi kat ipoh, kuala kangsar, lenggong pun, kasik lam sinki jer.. en. N cakap aper tau..uihh..hebat, anak mandi sbelah ikan!..ni tika kat kuala la, sinki ada 2, sbelah sufi duduk, sbelah ikan duduk..hahaha...

dijelaskan, cik sufi mandi lam sinki ni tika aku tak mandi skali la..kalu aku mandi skali, aku hangkut je cik sufi ni..

tengah kecik, buley la duk lam sinki, nanti dah besar kalu...huhh..hati hati gak la..kot kot ter praggg kang sinki tu, nanya abisshhh... ;)

ibu lurve u so much, sufi!!!...sampai sat g, nak gigit pipi sufi, nak dengar sufi jerit..hohoho..

oowhh...tadi tepon mak, cakap ngan sufi...dia mamamamamama..huhhhh...ibu la..bubububu.... ;)



2 ulasan:

Deqna berkata...

rambut sufi memang lebat.. bila lah rambut anak untie nak lebat nie...

nasaoji berkata...

hehe..tu la pasai...fuhh..fuh..semburan tuk lebatkan rambut baby marissa.. ;)