Selasa, 2 November 2010

nasik BIRYANI.. (",)

okehhh..kisah makan makan kembali lagi..

aku ni, kalu tak tepek gambo makan, kompem la tu aku tak makan..

cayer tak?..sila percaya..aku tengah misi nak pakai baju nikah, tu pasai kene diet diet banyak..hoho..ape kelass snap gambo makan, padehe aku dok makan, kannn..hehehe..wat terliuq ja bila tengok smula..;)

okehh...dalam kedai makan itu..kekadang, bila muncul peel tak malu aku, kat maner maner pun jadi bergambo..hohoho.. ;)sajer amik dekat dengan cermin..

meja jati ~kot~ almaklumla..ai kan tak cukup pulus nak beli jati jati ni, jadinyer, idok le tau jati pior or not..tapi, memang aku impikan suatu hari nanti, satu sudut umah aku, harus ader perabot jati.. ;) ~amin~

bila la nak nerai sedut shisha hituu...?..errrr...
aisehh broo...senyum senyum lak...dah le makan kat kedai mamak ALI MAJU P18 nunn..siap hindu (sebab dia kata dia agama hindu!) tu duk nyanyi nyanyi "oh baby oh baby oh baby!"..hape yang baby nyer weeehhh...naik umah, aku lak tiru ayat hindu tu, en. N pun cakap abis laaa...sayang dah jadi baby indu tu..cciiitt!!..

lemon tea + barbican peach..aku suka yang peach.. ;)

lamb sheesh kabab!~15 hengget~..errr...sayang, naper macam ......
en. N pun sambung macam tettetetet..

weeehhhhh!!!...huhuhu...

lamb briyani rice - 15 hengget..

di manakah?.... ala beb...MR. KABAB & BIRYANI PRESINT DIPLOMATIK/15 ajo...

kami berdua beranggapan makan kat RESTORAN SABA, CYBERJAYA laaagggiiii ssooddaappp!!!... ;)


Tiada ulasan: