Rabu, 9 Februari 2011

pelamin oh pelamin...

aku rasa nak carik, saper la hok first duk buat nak bertunang pun, siap ada pelamin pelamin nih?..

sah sah deme deme hok banyak peteh deh?..hamboihhh...

zaman aku tak dak pulak..kakak kakak aku yang bertunang, dalam bilik jer..kan..kan..

ntah la..ni la duk kata zaman dah makin kehadapan..maju..tapi, maju kah?.. ~urait..setop~

persiapan nak membina pelamin pertunangan mak lang cik sufi..simple sesimple alam katanya dia amik.. :)
ehh..ehh...tetiba pulak budak ni muncul!..pasai pa??..

tadaaaa...saya dah berjaya merasmikan pelamin pertunangan mak lang saya!
saya kan pengantin kecil.. :)
sudahnya, ngam ngam tika pihak lelaki datang, cik sufi ni tido lam buai...mau tak nyer, cik sufi dah pandai lawan mata tuk tido okeh..

nak nak bila tengok ramai orang, jenuh bersilat haku nak kasik tido dalam buai or atas katil...

sampai tengah main main, leh tersengguk jatuh sebab ngantuk nyer pasai, tapi, tak moh tido!..

makin banyak akai kamu sufi..