Khamis, 24 Februari 2011

hari ulangbulan percintaan.. :)

semalam...23hb..ulangbulan bercinta kami!..

aceehhh..ngado ngado eh..tapi, idak kan...yer la..dah makin bertambah usia perkahwinan tu, kene la carik jalan tuk maintainkan kasih+sayang+rindu tu, ye dak?..tak moh la mendatar sajo..kan..kannnn..

tak dek pe yang special..nak kejar tengok KHAIRUL FAHMI CHE MAT yer pasai, sanggup makan masak sajo..syabasss..syabassss..

ayam goreng segera ayamas blackpaper...

mee sedap campur hotdog..<--naper panggil hotdog eh??.!!!harus la pas makan, aku yang tanya en. N sedap ke tak kan..time tu aku tak makan lagik..

yang, sedap tak..

sedapppp..rasa tom yam...sedap sangat!..

ehh..rasa tom yam?..bila aku rasa..ooohh mak aiihhh..sedapnyerrrrr..<--harus puji masakan diri sendirik la kan,....hehehe...ater, dah nama mee pun MEE SEDAP!..

tup tup mak IL tepon...

blablabla...mak IL tanya makan aper...anak dia jawap mee megi...mak IL cakap ujung ujung bulan makan megi je..anak dia jawab mee campur la lain lain... blablablaaa...

hohh...riso dalam ati mak IL aku cakap aiihh..menantu aku nih jamu megi je kat anak aku!..eeeiii..

megi bukan sebarang megi mak..ini mee, mee rebus jenama MEE SEDAP ooo...

tetiba aku macam berazam nak mula masak masak di rumah!...kalu tak skang, bila lagih kan?..

chaiyuk chaiyuk tuk aku sendirik..!!

Tiada ulasan: