Isnin, 14 Februari 2011

HAPPY ANNIVERSARY - 40 TAHUNG??...

seperti tajuk di atas..

semalam..semalam?...wehh...baru hari ni mau publish kah??..!!!

yerrrr....13 FEBRUARI 2011 - SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN MAKPAK saya yang ke 40!!..since 1971!..~gambar raya 2010, ai maleh nak edit!~ macam ramai sungguh nih!

lamanya...40 tahun?..jadik, saya pun tepon mak and wish dia, mak, dah 40 tahun, lamanyer...bahagia bahagia selalu ek..tak moh gaduh gaduh...eh, aper ujian paling berat mak dapat?...

ujian...hohh...dulu dulu tak dak..sekarang nih, pak kamu la..blablabla..<-- pak aku kan tak sihat..hehe... aku ha, Dia kasik mak senang senang dulu, baru susah susah kedian...biasa Dia kasik susah susah dulu, senang kedian kan..mak sabo la yer...40 tahun tu, aye ngan along belum tentu lagi ni ha..

ha, iya la..blablabla..

papepun, aku as anak, mendoakan segala yang baik tuk deme!...


1 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

hepy aniversary pakcik makcik