Isnin, 14 Februari 2011

crite hujung minggu.. :)

okeh, cerita adalah seperti tajuk di atas.. :)

aku tak balik ipoh..hanya menepek di rumah..

sabtu, en. N g mancing..aku d rumah..

ahad, en. N maen dart, tournament kementerian dia, aku masih di rumah..

keje aku?..

ni haaa...menyental ruang beranda yang berdebu tak tahu datang dari mana.. nampak masih basah basah lagi kan?..hehe...buley pas aku sental + mop, ujan pulok!..

huargghhh..rasa nak tudung tudungkan lantai beranda itu beb!.. :(

hampir 7 bulan aku tak izinkan en. N kuar kat beranda itu..before ni, memang dia je duk kuar situ, merokok punya pasal...ater, dah berdebu tebal,mana buley tahan ko kuar pijak pijak pas tu masuk umah dengan kaki berdebu gitu!..bukannyer calang debu weh kat luar nun!..hok hitam hitam tuh... :) alfelikun haku la...beranda pun ada debu.. :) maybe datangya dari atas umah kah?..budak budak bermain di bawah kah??..

jadiknyer, ni ha, muko orang umah en. N kefenatan setelah mengangkut 5 baldi [abis la rahim haku!..]tuk jirus di luar nun + mengelap 3 biji (?) kipas dalam umah!...
hohhhh...mujur esok coti...sambung rehat!.. :)


1 ulasan:

MRS. K berkata...

aku pon smlam pulun vacum satu umah.. ngan tangga lagi.. adeh..