Selasa, 8 Februari 2011

gigi dia lagi...

gigi...

atas 3 batang, satu tengah, dua siung!..
bawah 3 batang, se lagi tu tak jelas panjang lgi..tapi kalu dah menggigit, memang habis satu ibu jari ayah!

hiyaaaaa......

yang syoknyer, cik sufi tak reti nak menggigit "koksei"..

kiranya, buat masa ni la kan, dia tak men-tokak lagi..

stengah budak, tumbuh gigi main nak tokak je dak?..heheeee...

harap harap tak dak la..takut tangan aku lajuuuu puuussshhh ke pipi dia lak..hoho,...

lerveeee uuu anjer sufi!


3 ulasan:

♥ QaseH ♥ berkata...

sy geram tgok sufi

Deqna berkata...

cptnya gigi cik sufi ni tumbuh..marissa sebatang pun belum lagi..

nasaoji berkata...

qaseh :- ibu dia lagi geram ooo.. :)

deqna:- tak per kak, lambat kuar, lambat rosak.. hehe.. :)