Jumaat, 7 Januari 2011

saya masak!..

pheewwiitt...

bila saya masak, adalah satu kebanggaan dalam diri sendirik!..

tak tahu la, naper culas sangat nak masak nih..kalu mak cakap saya malas masak, saya cakap mak la, tak ajar ayer masuk dapur!..ciss..kurang ajar di situ,...pas tu mak gelak gelak sambil duk cakap, mak pun, mak mak tak ajar masuk dapur..

c..mana turunnya peel itu, tapi, mak aku kompem hebat di dapur la pas kawen, sebab sah sah dia tak koje, jadi, hari hari masak, jadik chef bertauliah kat umah la kan..

tapi, bak kata di mana ada kemahuan, di situ ada jalan, yer dak?..nih aku tak mahu ler nih... ;(

last week, kan cik sufi ngan mak aku kat sini, jadiknya, beli la haiwan haiwan tuk makan sikit...malang sungguh nasib saya, mak tinggalkan sotong nih tuk saya!..katanya suh saya masak..adusss...

tak per,..buat mudah sajo...sotong goreng kunyit bermandi minyak!
tengok...tak ker berminyak minyak di situ...en. N dah pesan suh taruk minyak sikit..tapi, aku tak tahu napa jadik banjir lak minyak tu...adoiii...fail lagisss... ;(

dengan mee magi sajo...rajin sangat nak masak nasik!.. ;)
lagik satu kan..

aku tak tahu tangan aku ni cam ner bila masak..masak magi pun aku fail!...

kalu en. N masak magi, ya hampunnn...sedap sesangat...cer aku masak, bukan stakat orang lain makan komplen, aku pun komplen gak..cam no???...


**kompem aku akan ajo cik sufi n adik adiknyer masuk dapur tuk masak memasak!..hehehe....

Tiada ulasan: