Isnin, 31 Januari 2011

makan-makan, bakar-bakar..

bertempat di Pantai Remis, Jeram, Kuala Selangor...

berhari sabtu [publish entri nih]

en. N tingin makan ikan bakar..ghupenya, acik aku pun sama!..ciieehh..kemistri yang hebat!..abg halim aku pun tingin jugek makan kat sini..hadus kome nih..sebulan tak p sini, memang tak sah!..

pemandangan petang hari, konon nak tengok sunset, sudahnyer, hari ujan, maner nak ada, kan.. :) gini ghupenye, biasa duk sampai malam jer..cantik gak kan...pantai nunn jauh..air surut tika nih..

sampai awal, petang hari, memang banyak jualan..banyaknya, makanan laut la, kerang la, ape sgala kerang, ada kot..
siput sedut...
kerang bakar kegemaran kami suma..oder 4 pinggan!..licin sumer..kerang kecik kecik, tak macam awal awal sampai dulu, besau besau..maybe kerang besar tak naik kot..

air asam yang dari dulu sampai la, hamat marveles wa cakap sama lu!!!!..

otak otak..tetiba kali ni, oder otak otak..

ini la dianya..ikan pari besar sekot, ikan siakap sekot, ketam 3 ekot. Nape amik ketam 3 ekor ek?..time taip ni, baru aku terpk..elok je lak tu, besar, sederhana, kecik!

sotong 5 ekor..


adal lagi oder..mee goreng udang, nasik goreng udang = 2, mee bandung..

air sgala air...banyak..ater, duk situ dekat 5 jam!..sila bayangkan, aper yang kami adik bradik borakkan...

ini Hasya..budak ni tak banyak mucul dalam belog nih, sebab jarang jumpa, pulak, bila dia kuar, aku tengah preggi, maner nak dan melayan kan..hehe..cumei seh..aku panggil budak korea tau!
en. N bersama hasya, abg sahak n abg halim..

aku, acik n yong..


nak tahu suma makan kene braper?.. RM97.40 sajo!!!..eeii..murah sehhh..kan..kan..sedap pun sedap..tempat pun ok..

banyak kot crite makan kat situ lam belog aku nih..hehe..

eh..tika crite ni kuar, aku dah on de way balik ipoh kot..eeii..tak sabau..

kome, p la balik umah, opis kan kosong tuuu... :)

daaaa....

Tiada ulasan: