Sabtu, 8 Januari 2011

masak lagi..(",)

hureyyyy...ini hari dalam sejarah..sejarah la sangat!..

tetiba hati saya suci untuk masak lunch!..waahhhh...yer la...sbelum nih, harus kuar arahan dari mulut en. N...tu yang sejarah sangat tu..hehee..

mula jam 2, abis jam 3, okey la tu kan...kannn..en. N pelik je tengok aku tetiba g dapur, bukak lampu tongtangtongtang...hoho..

menu biaser sajo..amat pantas!..

sotong masak tiram!..hitam giler ka..ater dah buh skali kicap maaa... ;)

ayam gureng ayamas..

paling spesel pernah haku buat tika duk berdua..hoho..ayor o-yen!..memang ghupe buang tabiat kot aku nih..hehe...berrrkkk..alhamdulillah...

dah kenyang..duit tak yah kuar tuk makan luar..tu yang penting!..hehehe...

pas siap sgala sumer..en. N kuar p aktiviti dia...dan haku duk umah ngan aktiviti aku..bila aku cakap u kuar, ai pun nak kuar la sat gi..

en. N nak g mana..

aku nak kuar la...ngan kawan kawan...

en N nak g mana..

aku nak kuar laaaaa...

sudahnya tak dak kesudahan dari mulut dia..okeh...nampak sangat haku kene duk umah!..cisss...tak per,...encik iMac ini peneman!..aku suker!,... ;)



Tiada ulasan: