Khamis, 13 Januari 2011

makan makan yokkk...

kisah semalam...

saya rajin masak!..ngehngehngehhh..hehe..

ala, nasik goreng belacan pedas berasap sajo..!

untuk incik suamik..semalam adalah saya diet!jadik, minum ayor buah sajo..hehhe..


kelmarin saya malas masak...makan di sini sajo..tu pun jenuh nak pujuk mujuk en. N nak makan kat sini..katanya tak sedap..!...ater, dah perut nasik, nasik jugek la....

ayor kami amik samer...apekenamaentah...

amik yang platter for 2 itu seput..banyak gila..kompem tak abis....

en. N punya..fist time makan spegeti kat situ..tak sedap mana sangat..aku cakap sebab taruk sotong, so rasa hanyir tu ada..sedap lagi spegeti kat pizza hut ngn aku buat sendirik!..hehe...dalam masa terdekat, aku nak wat gak itu spegeti!

ni yang aku nak sangat..whitebait...tapi, kali ni, kobis tu rasa lama!...ambo blasah jugak itu whitebait!..

konon time tu ada contest menang BB!..acewah...en. N tengah nak cabut cabutan bertuah la tu!..

tadaaaa......

apabarang ini sajo...!..PEN!!!!..ingat itu belekberi!!!...
jadik, ini hari, mauk masak mana?..

ke makan luar jugak?.. (",)



**nasik goreng tu sedap r, aku rasa sikit sajo!.. ;(

1 ulasan:

lily lotus berkata...

kalau malas nak masak makan jer kat luar. kalau dah datang balik angin rajin..berasaplah balik dapur :D