Khamis, 27 Januari 2011

rumah korang berabuk tak??....

ehem..ehem...

pernah satu tika, en. N cakap, sayang yang bagusnya, kemas rumah je!..pegang mop, pegang penyapu!

cieehhhh...

tapi, yesss...itu adalah antara hobi aku...time berpantangan ritu pun, hampir meroyan, sebab tak leh nak buat keje, nak pegang penyapu, nak pegang mop!..hamat mati hidup haku kat umah wehh tak buat suma nih.. (",)

aku pernah entrikan tentang habuk kat umah aku..aku tak tahu la datang dari celah mana..seyes, umah aku jenis gua okeh..sliding door idak aku bukak!..tingkap suma katup rapat, pintau dapur je di bukak, sebab nakkan angin kuar masuk jugak..

tapi, habuk dalam umah, usah kata la..3 hari tak lap / mop, kompem macam sesak idung!..disebabkan umah kicik, jadiknya, before nak tido pun, aku buley jalankan batang mop itu okeh..heheh..

c, baru selasa ri tu aku mop, smalam punya habuk ini macam tau!..
tapi, dah senang skang, aku dah tak guna mop, aku guna MAGICLEAN WIPER! jenis macam tisu punyer..
meterial yang ringan..perangkap habuk dan rambut yang berkeliaran..hoho..

suker ai!..

12 hengget tak silap aku 2 pack tu, batang dia 39.90..

lagik maintanance dalam umah tinggi wehhhhh...bukan skali lap, satu tisunya..huhuhu...

2 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

rajin ko ni.. siap jadi hobi tu kemas umah.. hikhik

meh umah aku tolong vacumm dengan mop skali.. hikhik...

Deqna berkata...

rajin nye lah ibu sufi nie.. bertuah en. suami..hehe