Rabu, 5 Januari 2011

saya ibu kejam??!!!

hehehee..gambar nih dah lama...

tika umur cik sufi 5bulan ++...

baby tika nih, memang mulut dah nak mengunyah..orang dulu dulu yer, sumbatkan ajer makanan..tapi d bland sungguh sungguh la..

cik sufi pun tau..nak makan tak redan redan!..dapat lak mak sekejam cam aku nih ha..dah le bawak p makan luar..dia duk nganga nganga tengok aku makan..

eii..klako jer rasa..sweet momento!..en. N yang snap!..

tengok..siap tolak tolak aku lagi..
tak beralih mata dia!

tak moh pandang kamera!

alalalala...nasib kamu la anak dapat mak ghupe ibu nih.. ;)

nyumnyumnyum...suri ler sayang...!terjelir jelis lidohnyer!
hahaaa..memang aku tak bagi rasa langsung...kesian?..aku tak dak perasaan kesian kot tika tu..sebab bagi aku, bukan masa dia lagi..so.... (",)

sikalang cik sufi haku ni, makan memang tak hengat la!..sesuai ngan badan dia..hahaha... anjer, jangan berat berat sangat tau..heheh..


1 ulasan:

mightymie berkata...

salam ziarah jom singgah kat aniesphotography-mightymie.blogspot.com