Ahad, 9 Januari 2011

ileviMac!.

ilev..ilev..ilev..ilevvvvvvvvv....

hehehe..tarak tahan leevvv punyaaahhh!..

okeh...balik kija hari jumaat ri tu, en. N tanya nak kemana,..aku jawab, kemana mana saja..owhh..minggu ni kami balik ipoh hari ahad petang yer...sabtu + ahad en. N ado avtiviti dia sendirik..

sambung balik..pas tu, en. N cakap kita p The Mines la...acewahh..lam ati aku, sure nak p kedai Apple la nih,..

memang!..

abis pulus nak g berjoli holiday dis CNY!!..huargghh..rasa nak nangis..skali pun bukan duit aku yang kuar kan..hadooii...

dia kasik hangkat sati desktop iMac..hingat nak amik lappy, tapi sebab kat umah dah ader lappy kan..so, dia amik la itu desktop..

baru aku berpikir pikir nak wat loan gomen, alih alih en. N cakap tak payah..duit dah cukup..kan pas aku branak lagi en. N berzikir nak desktop or lappy..

dah gitu, aku okey ajo lahh...idok pun piki aper aper yang best guna iMac inih..tapi, bila dah guna kat umah, wahh...ai jatuh chenta uuu....c...wat mimik mimik muka!..zzrrass..snap!leh edit memacam...patut la en. N beria nak!

paling teruja bila en. N pilih hok keyboard ngan mouse dia guna wireless..!..touch mouse jugak jenis ala ala touch skrin oo..bak kata en. N gatu garu pun gerak!..hoho...jimat tempat!guna wayar satu jer..hamat tak berselirat umah kannn...huhh...perak giler haku!
disebabkab kelebaran muka dia, jadiknya, buley buat partition lagih...

tak ker suker..leh buat banyak banyak page..kannn.....huhuhu....

ala...tapi, kalu nak wat word ke power point ke...excel ke..haru blajo mendalam ooo...silap ri bulan, wat kat Apple, tranfer kat pc ofis, memang larik r format dia..

untuk aper iMac ini di belik?..memang bukan tuk aku, untuk en. N..dia kan main kamera, katanya, nak edit guna ni, senang, cepat..

aper yang en. N citer kat aku ciri ciri Apple nih, sama ngan SA tu citer kat kami..sampai aku tanya en. N apesal samer je u citer ngan orang tu citer..

dah abang servey, tahu la..apa guna google, carik je la..bukan berblog jer tahunya..

ciss!!!..

oowwhh..ini iMac jugak katanya sik da hang hang...aku bukak 2 3 belong hok berat or sebab susah tak tampung dek pc ofis n lappy pun, bukak gunak iMac ini, wah kau..lajuuu...

tima kasih en. N kerna tak kedekut kasik ai tumpang 2 kaki!..


Tiada ulasan: