Rabu, 19 Januari 2011

anakayah tak sihat!.. :(

salam semua..

kabare wak?..hehehe..

dah nak abis minggu, baru terkial kial nak apdet belog dehhh..

ada crita siyok yang aku nak tepek kat sini tika hari minggu itu hari..tapi, masa tak dak le..aku kan suker membebelmakbedah kat sini.. :) tak redan tangan nak menaip!

okeh..criter tak sihat..yakni incik asben saya...mamat ni kalu tak sihat, time tu la nak manjer lebih lebihan..dengan sore ala ala dalam kelambu mintak itu ini la...ehh..dalam kelambu idok sore ghupe tu dehh... :)

tetiba aku tanya en. N yang, u demam demam ni (ekceli dah lama demam, tapi, makin teruk bila balik dari mancing sabtu ahad ri tu), ntah ntah sufi nak dapat adik kot..dulu kan u demam, pas tu ai peknen..

en. N ha, yer la tu..sedia okeh..

cciieehh!..

disebabkan demam n tak selera nak makan, jadik saya masakkan nasik berlauk telur gureng sajo..saya bubuh sesikit sikit nasik supaya tak membazir!..heheheh...okeh la tu...aku kalu demam, makan nasik ayor je tau...

oowwhhh..rupanya c kecik ini jugak sik sihat lorrr...!!...merenung masa depan!~mms dari mak semalam..~ mak cakap, maybe nak kena chicken pox..tak per nak, kenalah awal awal, duk ngan opah, opah banyak tahu...heheheeeeee...

sms en. N semalam..

abg kat rumah, baru pas balik klinik, tak dapat mc, nak rehat kat rumah je nih..

wahh..aku tak tahu dia p klinik okehhhh..sebab p koje, kami sama sama..

aku reply okeh..sapa teman tu..

en. N 2 anak ikan..

aku wahhh..kemain ekk...dah pandai ber-anak anak ikang nih!!!...

tingat lak aku ngan BFF MADID duk isu skarang antaranya adalaha anak ikan! <---ini makna anak ikan manusia okehh..huhu..

hari ni pulak nyer sms kami..

aku sayang badan dah ok ker?..

en. N badan dah ok sikit, cuma pening pening tak ilang lagi, rasa pening bila buat mata juling..

aku reply bunguksss laaa... sapa suh wat mata juling!...

en. N hahahaa...

tengok ini ayah sufi, demam demam pun, kemain ayat tunggang langgang lagi tau..

se lagi nak bitau..

sufi, kamu anak ayah sungguh!..ayah tak sihat, kamu pun sama.. :)

get well soon both of my lover!!!..



Tiada ulasan: