Khamis, 3 Mac 2011

nabila sufiyyah @ 9 month ~ kureng sihat.. :(

minggu ni, tak dak lagi kisah citer anak dara saya ehh..

ya la...minggu ni, rasa, minggu yang penat sangat!..tido pun, rasa macam takut takut sebab takut tersedar tetengah malam, pas tu, dah pagi..tak puas tido!..

okeh..stop..

last week, aku balik, balik sendiri.,...en. N p Labuan, urusan koje..

jadiknya, naik ETS sudah.. :) balik pulak, anak dara aku demam + kene cirit birit..

mujur malam je demamnyer..whole day, asyik cirit birit..pampers usah kata la tukarnyer..

jenih hok cirit memang sikit ya hamat!..tapi, siap sampai merah menyala la epet dia!..seyess sedisss...even taruk verselin pun, merah tetap ada..tak pe la, mujur cik sufi tak nangis time nak basuh basuh tau..malam hari, tak la panas sangat..maybe around 37 ke 38 degree kot..cik sufi lak aktif macam biasa...tu macam tak pe sangat..tapi, tengok matanya, kuyu kan...budak tak sihat, memang nampak kat mata.. :(

c, di siang hari..ceria seperti biaso...merayap sampai ke dapur...memang tak hengat!..dah ke bilik ayor pun...jangan tak tahu oo..
alalala..buat muka aper ni anak?..

mak aku cakap, demam n cirit birit tu sebab nak ringankan badan tuk jalan..moga ianya betul..

tapi, skang, cirit birit dah tak dak..poo poo normal dah..

time syirah ri tu, lagi la..cirit birit sampai sebulan lebih sebelum dapat kaki ooo...

huhh..seriau..

tiap kali basuh poo poo dia, aku mesti cakap, anjer kuat lawan sakit eh..anjer kuat tau..ibuayah sayang anjer, nak anjer sihat..demam pun, kene lawan, tak moh lemah.."

moga anak ibuayah ni sihat sentiasa.. ~amin~


2 ulasan:

♥ QaseH ♥ berkata...

nk junpa ngan sufi,,,geram nyer tgok dyr

♥ EeiNz ♥ berkata...

tomey nye !