Rabu, 16 Mac 2011

nabila sufiyyah @ 10 month one minggu..

rasanya, bulan ni, bulan paling penat kot aku lalui..

mana taknyer, minggu minggu aku balik, aku naik ETS wehhh....ater, en. N koje, maner nak balik samernye..namun, demi anak, aku gagahkan jugak!..

dulu, kalu en. N otstesen ujung minggu, aku memang tak balik la..tapi, sejak dua menjak cik sufi makin panjang akai., haiihhh..tak buleh la seminggu tak tengok ragam dia!..dalam tepon pun riuh, ni kan pulak, bila bersua, lagi laa...

okehhh...cik sufi dah 10 bulan!..alhamdulillah...ape yang aku harapkan, moga dia membesar dengan sempurna...berkeperibadian sempurna jugek..

~amin~.

sikalang, ini budak, tido dalam buai siang hari..tonggang tebalik!..
hahaha...tengok muka dia..

gambo tak dak flashh...

habis sumer bersembam!..paling aku lawak, bila bulu mata dia kuar kut lobang lobang buai itu.. :)

sufi ni, kalu siang hari, kan tido buai..

bukan tak buleh tido bawah...tapi, cer kalu tido bawah keee...alamat bila dia kalihkan badan, trus bangun teronyeh ronyeh la jawabnyer...kejap bebeno la dia tido.. :)


Tiada ulasan: