Sabtu, 5 Mac 2011

menu-menu..

salad telur..
ketam masak lemak..

udang masak tumis..

ada lagi...ikan goreng + sambal belacan + puding jagung..

sumer menu time hari makan makan ri tu..

dah la aku teringin makan ketam, ade pulak ketam time tu..tapi, aku tak sentuh langsung pun ketam tu..amik kuah ngan nanas je..tak tau naper..

di sebabkan en. N tak dak time tu, jadiknya, jadi bahan kesian la tuk mak ngan nyah aku..kata nyah aku tak meriah la along tak de, bahagian dia tak dak sape makan..

mak pulak kesian along tak dapat merasa makan nih..

eleh....yo yo ooo je pak sufi tu..bab makan, memang sumer kat dia..tu yang mak aku suker tu.. :)

disebabkan menantu antu mak aku ni gemor makan, jadiknyer, mak ngan nyah tapawkan la lauk yang ada tuk dia...asyik ayik mak cakap kesian along..kesian along..haihhh...kawan tu makan kat Labuan nun lagi hebat kot....
sampai rumah, tak redan aku panaskan lauk tu, trus amik nasik, makan..

pas tu cakap, sayang, sejuk la lauk nih..

la, nape tak panaskan, ai niat nak panaskan, tapi, tengok sayang trus amik nasik, malas cakap pape..

lapo sangat nih, abg tak makan dari tadi...

hohhh..ater, mike balik dari Labuan tu, tak makan ke yop?.. (*_*)




1 ulasan:

Mrs weck berkata...

wahh sedapnya menu2 masakan itu..pagi2 lagi dah lapa..hehe..