Isnin, 7 Mac 2011

cik sufi kat tesko..

balik dari makan makan kat ayam penyet..

bawak anak jalan jalan...ngajo ke mall!..hehe..

ibunyer nak ke jasko, alih alih, penuh ya rabbi..paking kene q..beralih la ke tesko sajer..

nak carik barang tuk cik sufi jer pun..

sesampai tesko..stroller tak bawak..guna stroller situ pun ok..muka penat!...cian dia..kalu tak, jangan harap nak membaring kat situ okehh...
kasi minum plain water...dah tau dia kepenatan kan..lapik pala pun, beralas ngan tuala kat situ..bantal kicik idok di bawa..

hahahaa...dah kuyu kuyu matanya, alih alih botol air ntah ke mana, trus lena!..

slimut tuala tu pun, amik hok baru..
sudahnyer, time nak bayar, tuala kepala tu, tak jadik amik!..

bukan aper, sebab tak dak tag kan, so, malas nak p amik yang bertag, amik yang berimau itu sajo...

sbenarnya, aku tingin nak kasik cik sufi main kat playground bebudak yang kat dalam mall tu..

keteringinan kene postpone laa...dah anak tido.. :)


1 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

sufi dah nampak besar kan....cubby..cute sangat...