Khamis, 29 Januari 2009

malam pas kenduri..

wah, tgk, weedding kazen aku ni meriah teramat dr aku..uuppsss...aku idok jeles ekk...aku lg tumpang gumbira ooo..pling best, kenduri diye ni, ader mercun..sumer gare2 ayh anjang aku, mentang2 diyepolih, suke2 diye duk bakat mercun papan kedebebom satu kg!!. meletupnyer time ketibaan pengantin n mlm nak bbq...bbq lg..oowwhh..time aku ri tu, sekor kmbing yer..ha, time kazen aku ni, kambing2 sik ado, yg ado, ayam, ketam, kerang, ketuke(kome tau ketuke tu aper?),sosej..udang..aku hentam sah2 le siput..!!(seafood)..umur tak 40 lg, dah gaut..owh no!!!!

deme buka hadiah n potong kek,potong kek aku tak snap, sb bz kat luo..
adik bungsu pengantin tgh hidupkan api..peh tu, diye menghilang..hehehe..


selesai bsuh membasuh sgala bagai, deme bergossip..huahuahuahua..dose aku!!


sslluuppp....
oowwhh..amat rajin menantu2 mak aku nih..yer, deme wat dr awe sampe akhir..well done la u guys!!!

aku mkn sekor ketam ni jer...mleh lak aku nak gigit kulit..udang, huhuhu...mnyak oo dpakse msuk lam peyut aku...


ukey, last skali, karaoke...a.halim (hsbnd yong aku), lepas gian peh sessi membakor sifutt..en. N aku, skali je aku dgr suare diyer, diyer takut org kg jerit suh tido, en. N pun, stop awe..hehehhe..

2 ulasan:

nusk berkata...

hamboi2 berjalan sakan...byk acara ko eh skg ni...apa yg buat aku tumpang hepi coz sume tu dlalui bsama hubby tersayang! XD

wa berkata...

wah! bestnye ketam tu!!! nak jugak!!