Khamis, 8 Januari 2009

en. N domam....

dah dua mlm sbenarnyer umh aku suram jer...sbnyer?...aku tak dpt nyakat en. N, en. N tak nyakat aku...DIA DOMAM!!!...huarghh..cian....tp, en. N demam bl mlm jer..ha, domam aperkah itu?... aku ckp, domam rindu angah..deme kan komba, sorg tu jauh bona....mmg ler...hahahah....

ni pun nak snap?...yer...sb agk comei jer..hahaha...time ni, smlm, en. N baru blk koje, agak lwt, aku bru nak suap mgi, en. N msk, aku ckp npe tak blk jam 8 jer?..(bukan dlm nada perli yer..), en. N mcm terpinge2 jer...aku pun sambung kan u ckp tak yah msk, ni i msk tuk i sorg jer..u nak mkn per?(ha, maleh gak nak msk tuh!!)....tp, time ni, en. N mmg dah sokseksoksek dah..mujur en. N tak mo mkn, dah konyang..meeting nyo abih lewat, tu en. N blk lwt..(peh ni, meeting le baih lewat2 lg, idak le perlu aku msk...hahaha...)


peh tu, en. N terlentang...
owh...cian.... hhuuaarrgghhh...lg cian....awe seh dah berbungkus!!..katenye sojuk!!
alamatnyer, aku pun bongkang awe gak,...tp, bngn pg, segar jer rs...yong aku kal pun, aku idok sodar...mujur dlm sejam tu, bdn en. N dah berpeluh...hah, soheh ko rindu kemba ko!!!

**en. N ckp sayang ckp nak jg abg bl abg sakit...adoi..tersentap sat aku..

1 ulasan:

+NADS+ berkata...

huhu...cian dia....
jagalah cik abe tuh...
dia domam manja tuh...