Khamis, 15 Januari 2009

bowling..

lamer aku tak ngapdet kan..ni sumer sb sindrom kemalasan yg melanda..d samping, aku agak bz ngn preparation CNY.. gilo ape deme nak raye, aku yg bz..ader darah cine ke aku??...wehh, aku kan jg cine,,sah2 le aku kene nolong diye nak rayer....hahahaha...

manyak aku nak citer, tp, asyik pending jer..lm sgt pending, dah maleh nak wat..ri ni, bos aku blk kwsan dah..dr aku duk sungut kat en. N duk busan2, baik aku ngapdet kan...hehehee...

ahad ri tu, busan gilo,..aku dah hanget pungkok dah nak kuo umah...en. N aku ni, sorg yg kaki duk umh..diye leh le ngadap tv jer....aku mmg le buleh, tp, time bujang dulu, duk umah, aku asyik tito jer....sgt syok bl duk umh, ni dah ader husbnd, mau wat gitu lg kar??? alamatnyer, umah aku tu, berkapet n beralas abuk2 jer ler....aku meroyan, en. N?..ntoh..

justeru (cheewaahh)..en. N ckp nak p main bowling ngn family mummy..kmi try cr deme, sb deme tu, mmg family kaki bowling, siap wat tournament family lg...kompem, deme main, gerak le kami...akceli, citer beso kami nak kuo, adelah beli beras!!..yerr..umah aku, beras kering kontang...amat meloncat mak aku d ipoh dgr aku citer...yer...mmg tak baik kc beras kering kontang, tp, aper nak buat, virus M tu tak mo kuo dr diri kami..hahahah...tp, aku mmg nak crk, tp jugak........... eerrrmmmm...en. N kannnnn...hahahaha....

mmg tak nampak family mummy, tp, time ni, pak mus a.k.a daddy ngah blg bola...
yar...itu dia mamat ku itu...

yess..yess....mcm nak blari lak kan?....errmmm...
aku idok main bowling, sb aku ni cpt busan teramat...skali dua bling, ok, msk ktiga, ha, amik kat ko la, en. N....

**tgh tnggu kwn2 yg duk kate nak dtg umah aku nih....


Tiada ulasan: