Khamis, 15 Januari 2009

kete aku....


ape yg aku cuba nak d tunjuk?..(tu tmpt lobi koje en. N) cermin kete aku ler...leh turun,...tak leh naik!!!!!huhhhhh...aku tak cuak, tp, cam gilo jer bw kete cermin tak tutp.....sumer lak tu turun ke bawah...

en. N pegang cover pintu tuh...

budak tu ckp nk tukar, kene RM100 - RM200....gilo aper lak nak bayo bnyk tu..baik aku bl perpium kan?...en. N pun tak stuju, en. N ckp, kc naik jer la, tak yah turun...ok pulak, aku jer la....bkn sik ado aircond kan...nasib baik la kann...
**x cacat mner sgt pun..cume klu nak byr tol tu, kne bukak pintu ler..hahaha...




2 ulasan:

green apple berkata...

my fren pernah terkena, nak bayar tol sekali tingkap dah turun takleh naik pulak. jalan ke depan sket sekali hujan. nak patah balik opis dah jauh, nak ke destinasi pun jauh lagi, so baju kuyup sebelah.

nasaoji berkata...

oh kak D, even duk d PUTRAJAYA, tp, idok canggih mnaer pun, sbnyer, tmpt nak repair kete dulunyer sik da, ni, baru 2-3 bln ader..MUJUR...klu tak, kene redah le kuo putrajaya cr bengkel smbil kene angin yg terlebih2... ;)