Khamis, 15 Januari 2009

adiah lagi??...

almost 2 bulan aku kwen ni, ader je lg yg kc aku adiah kan...hahahah..pengantin lamer, tp, inai d jari masih merah ooo...tngl conet je lg...hehehe...
ermm...smlm, ader sorg offcer aku nih, bg adiah kawen aku lak...ader lg la gak yg aku tak p kolet, deme suh aku turun, maleh lak aku nak p...malu weh...nnt cctv tgk aku jinjing jer hadiah tuhh...ni d sbkan smlm bos aku p post kab sat, aku pun lending ke opis org tuh...

as usual, en. N yg akan bukak,,....
tu dia..paa dia ek?....

erm....tmpt buh makan serbe maneke..tp, lebih pd sup kot...siap leh taruk lilin kat bawah tu...yg best nyer, leh msuk lam mikrowave tuhh...tenchiu yer pd itu offcr....


**tp, mmg aku crk mende ni pung..hehehehe...

2 ulasan:

maru berkata...

aku pun..dah lps bday tp sampai arini dok dpt hadiah lg. best best
kawin pun cam2 ek.best gak.hehehe

nasaoji berkata...

CIK MARU;-cepat2 kawen...kuikuikui...;)